Pierwsza notka! :) Dziś – codzienna torba z kotem krzyżykowym na kieszeni|| First note! :) Today – everyday bag with cross stitch cat on the pocket

Witaj, drogi Czytelniku!

Oto pierwsza notka na moim świżutkim blogu! Mam w planach prezentować tutaj moją bardzo amatorską tfurczość, która powstaje w wolnych chwilach. Mam nadzieję, żę dobre dusze podzielą się wskazówkami co do prowadzenia bloga, gdyż nie mam w tym żadnego doświadczenia 🙂 Dodatkowo w tym miejscu chciałabym badzo podziękować użytkowniczce JoanP z forum ekrawiectwo.net, która zachęcała mnie do założenia tego oto bloga. Dzięki za wiarę i kopa w tyłek dla zachęty! 🙂

Dzisiaj w poście inauguracyjnym pochwalę się moją nową torbą świeżo spod igły. Tak zwykła, codzienna torba z podszewką, dla estetyki i wzmocnienia. Inspirowałam się torbami z przecudnej strony http://www.purlbee.com/2014/07/06/mollys-sketchbook-railroad-tote/ .Torba wykonana z surówki lnianej oraz czerwonej mieszanki lnu i bawełny. Dół lekko “skwadracony”. Dodałam jedynie podszewkę z bawełny we wzór a’la krzyżykowe płatki śniegu, drewniane guziczki oraz wyhaftowanego haftem krzyżykowym. Wzór kotowatego kupiłam na Etsy (gdyby ktoś chciał: https://www.etsy.com/transaction/211812836)

Mam nadzieję, że się spodoba! 🙂

MIłego nowego tygodnia!

PHOTO1 PHOTO2 PHOTO3 PHOTO4 PHOTO5 PHOTO6 PHOTO7

||

Welcome, dear Reader!

Here’s my first note on my brand new blog! I plan to show here my very amateur handcraft thingies, which I make in my free time. I hope some good souls will share with me some tips about running a blog, since I don’t have experience with blogging 🙂 Additionally, many thanks to user JoanP from ekrawiectwo.net forum, which encouraged me to create this very blog. Thanks a lot for believing in me and giving me a kick to move my butt and create one! 🙂

Today, in my first note I will show you my fresh new bag. It’s a simple, everyday tote, with a lining for esthetics and also some extra strength. I was inspired by totes from this awesome site http://www.purlbee.com/2014/07/06/mollys-sketchbook-railroad-tote/ .My version is made from raw linen and red blend of linen and cotton. The bottom is a bit squared. I only added a lining from cross stitch – like pattern cotton, wooden buttons and cross stitched cat. I bought the cat pattern on Etsy (If you would be interested:  https://www.etsy.com/transaction/211812836)

I hope you will enjoy it 🙂

Have a great new week!

One thought on “Pierwsza notka! :) Dziś – codzienna torba z kotem krzyżykowym na kieszeni|| First note! :) Today – everyday bag with cross stitch cat on the pocket

Leave a Reply

