Poduszkowo! || Pillow time!

Po czym poznać, że twój blog jest naprawdę zaniedbany? Nie, nie wtedy, gdy nie pamietasz hasła. Wtedy, gdy nie pamiętasz jego adresu. Hańba mi…

Ale co tu pisać, skoro nie powstało nic, czym można się było pochwalić? Przez święta nie miałam dostępu do swojej maszyny, a czas na drutowanie był ograniczony. Przed światami jakos też nie było czasu na nic poza pracą. Cóż, nie ma co biadolić, należy się poprawić.

Chyba napadł mnie szał poduszek. W krótkim czasie postały cztery. Dwie z materiału w “tradycyjne skandynawskie wzorki, koniki i roślinki” oraz komplet dwóch poszewek – jedna z głową jelenia (renifera?) i jedna z łosiem.Szablony zwierzaków znalazłam w świątecznym wydaniu portugalskiej „Burda Craft”. To był mój pierwszy raz w naszywaniu aplikacji ściegiem satynowym, więc jak coś nie wyszło jak powinno, to proszę się nie dziwić. Pierwszy raz też użyłam stopki do naszywania guzików. Generalnie improwizowałam jak mogłam.

Miłego oglądania 🙂

DSC_0087_mod_logoDSC_0093_mod_logoDSC_0097_mod_logoDSC_0100_mod_logo

Oprócz tego jeszcze jeden drobiazg – bezpalcowe rękawiczki, które zrobiłam jakiś czas temu z Big Merino DROPS ze wzoru na Ravelry (Threads). Noszę codziennie i abslutnie je uwielbiam 🙂

threads_logo

Do zobaczenia!

||

How can you tell that your blog is really neglected? No, not when you cannot remeber its password. It’s when you cannot recall its address. Shame on me…

But what to write when you didn’t produce anything to brag about? During Christmas Break I didn’t have access to the sewing machine and time for kinitting was scarce. And before Christmas there was also barely any time for anything but work. Well, nothing to whine about now, there only a room for improvement.

I got into pillow – madness mode. In a short time I made four. Two made of „traditional scandinavian horses and plant motifs” fabric and one set of two pillows: one with deer (reindeer?) head and one with moose. Patterns for the animals were found in Portuguese version of „Burda Craft”, Holiday edition. It was my first time to sew on appliques, so don’t be supprised if it is not how it should be. Also, I have used my foot for sewing on buttons for the first time. It was a project with lots of improvisation involved.

Enjoy 🙂

And one more thing – fingerless gloves I made some time ago from Big Merino by DROPS from Ravelry pattern Threads. I wear them everyday and I adore them so much 🙂

See you soon!

2 thoughts on “Poduszkowo! || Pillow time!

  1. Pingback: black candy productions

Leave a Reply

