Wspólne dzierganie i czytanie || Group knitting and reading

Hej wszystkim! 🙂

Dołączam nieśmiało do grupy człowieków prezentujących swoje prace dziergania i to, co akurat czytają 🙂 Wielkie brawa dla Maknety za zaorganizowanie świetnej zabawy!

W tym tygodniu kończę pierwszą bezpalcową rękawiczkę / ocieplacz na nadgarstki tworzoną do kompletu do fioletowej czapki, którą pokazywałam w ostatnim poście. Oczywiście schrzaniłam robótkę pod sam koniec – zabierając się za kciuk zapomniałam zmienić druty na większe po zrobieniu ściągacza na górze i leciałam z kciukiem za małymi drutami! Teraz trzeba pruć i od nowa, no i dorobić drugą sztukę do pary 😛

sroda_1Czytadełka – kończę “Silmarillion” Tolkiena, trzecie czytanie 🙂 Ale że ostatnie było chyba w czasach licealnych, to nie pamiętam już za wiele z tego gąszczu imion i nazw własnych. Do kompletu mam również “The Silkworm”  Roberta Galbraitha (J.K. Rowling) w strawnej postaci audiobooka. Świetne do krzątania się w kuchni, wracania z pracy/siłowni na piechotę i wszelkich innych nieabsorbujących zajęć 🙂

Dumam, co by tu przeczytać, kiedy “Silmarillion” mi się skończy… 🙂

||

Hi all! 🙂
I am shyly joining to the group of people showing their current knitwork and what they are reading nowdays 🙂 Great applause for Makneta for organizing such a great fun!

This week I am finishing my fingerless glove / wrist warmer that I’m making to match my violet hat I showed in my las post. Of course, I screwed up the thumb of the glove by forgeting to change needles to bigger ones after making 1×1 ribbing on the top and I made all the thumb with too small needles! Now I need to unravel the thumb piece, and make another glove to have a pair 😛

As for reading – I’m finishing “The Silmarillion” by Tolkien, for the third time 🙂 but since I read it last time around high school I do not remember a lot from all this massive amount of names and places. I also have “The Silkworm” y Robert Galbraith (J.K. Rowling) in the form of audiobook. Great for cooking, walking from work or gym and all other mindless activities.

I’m wondering what to read next after the “Silmarillion”… 🙂

13 thoughts on “Wspólne dzierganie i czytanie || Group knitting and reading

  1. Też tak mam z pruciem, że zorientuję się, że coś jest źle zrobione w bardzo zaawansowanej fazie robótki, chyba takie przekleństwo, ale co poradzić. Ale komplet szykuje się przepiękny, ma bardzo fajny stonowany kolor.
    No i podziwiam dobór lektury, ja przez Tolkiena jakoś nigdy nie mogłam przebrnąć. Władcę Pierścieni przestałam czytać gdzieś w połowie drugiego tomu i od tamtego momentu (czyli jakichś 15 lat) nie sięgam po jego twórczość. Ale kto wie, może teraz by mi się spodobała.

    Like

    • To te rękawiczki sa jakieś przeklęte – pruję kciuk juz chyba trzeci czy czwarty raz 😀 Ja uwielbiam Tolkiena i niesamowite bogactwo jego świata 🙂 Jednak Silmarillion to jest książka, którą doceniłam i zrozumiałam dopiero przy drugim czytaniu, kiedy już mniej więcej ogarniałam kto jest kim i co się w ogóle wyprawia 😉

      Like

  2. Sam kciuk to drobiazg, dasz radę, nawet jak nie lubisz pruć 🙂
    Tolkiena czytywałam namiętnie gdy syn przynosił do domu tego typu książki w ogromnych ilościach i muszę powiedzieć, podobało mi się to.

    Like

  3. Cóż za zrzadzenie losu! Też aktualnie czytam silmarillion! Zazdroszczę bardzo umiejetnośći ogarnięcia drutów, moje przygody zawsze kończyły sie wyrobami za ciasnymi nawet na latlerka 😀
    Pozdrawiam i na pewno będę czesto tu wpadać 🙂

    Like

Leave a Reply

