WDiC – Ale maaaamo! ;) || But mooooom! ;)

Kolejna edycja wspólnego dziergania i czytania! 🙂

Mam zbyt dużo rozgrzebanych projektów, ale kiedy mam dzwoni i mówi, że marzną jej ręce podczas prowadzenia auta, należy rzucić wszystko w cholerę i czym prędzej wydziergać bezpalczaste rękawiczki! 🙂 Jedna już zrobiona, wystarczy pochować nitki, druga już udziergana mniej więcej do połowy 🙂  Wzór do znalezienia i pobrania (za darmo!) z Ravelry pod nazwą Threads. Jest świetny i super napisany, nawet dla początkujących 🙂 A w tle dwa nowiutkie motki – rudy i kasztanowy. Dobrze wiem, na co je wkrótce przeznaczę :>
Zdjęcie poniżej jest z cyklu “Prześwietlone zdjęcia robione nocą przy pomocy kalkulatora” 😛

Rękawiczki dziergam z włóczki DROPS Cotton Merino (50% merino, 50% bawełna) i modlę się w duchu, co by Mamy nie podgryzało 😛 Moi drodzy, czy macie doświadczenie z alpaką lub merino w rzeczach dla ludzi uczulonych na owczą wełnę? Byłabym wdzięczna za podzielenie się obserwacjami 🙂

rekawiczki_logo

fallCo do czytania, a właściwie słuchania, to zaczęłam “Fall of Giants” Kena Folleta. Dotychczas widziałam jedynie dwa seriale oparte na jego książkach, a to moje pierwsze podejście do książki, a właściwie audiobooka. I powiem Wam, że to rewelacja! Uwielbiam takie długaaaaśne historie, chyba przez to, że nie cierpię żegnać się z bohaterami 😉

(Audiobook i zdjęcie powyżej pobrane z audiable.co.uk)

Do zobaczenia za tydzień! 🙂

||

<English version tomorrow>

2 thoughts on “WDiC – Ale maaaamo! ;) || But mooooom! ;)

  1. Owcza wełna i od razu na myśl mi przychodzi przyjaciółka mojej Mamy, która nie wiedząc, że jest uczulona, po kilku nocach przespanych w pościeli z owczej wełny wylądowała z zapaścią w szpitalu. Mało optymistyczne to, ale może rękawiczki takie wredne nie będą, choć osobiście bym nie ryzykowała.

    Like

    • Dzieki za Twoja opinie!
      Patrze na to optymistycznie o tyle, ze przy probach z noszeniem mojej rekawiczki z 100% merino Mama nie odnotowala podraznien 🙂 Ale na wszelki wypadek w kolejce mam kolejne bezpalczatki z czystej bawelny. Czekam tylko na dostawe brakujacych mi drutow skarpetkowych 🙂

      Like

Leave a Reply

