Wspólne Czytanie i Dzierganie – Chusty, Magia i Małe Traktory

Środowy post o czytaniu i dzierganiu pod patronatem Maknety!

IMG_20150825_185650_2

DZIERGANIE

To szare coś na zdjęciu to trójkątna chusta w dziurkami o wdzięcznej nazwie Campside, któej darmowy wzór znajdziecie tutaj. To pierwsza chusta, jaką w życiu dziergam. Zakochałąm się w zdjęcia gotowego produktu, ściągnęłam wzór i umarłam z przerażenia 😛 Na szczęście spora dawka internetów wspomogła mnie wiedzą i jakoś to idzie. Jestem w jakichś 14%, więc mam nadzieję, że najgorsze mam już za sobą 🙂

Chusta bierze udział w jesiennym KALu polskiej grupy na Ravelry, którego tematem przewodnim są paski i ażury Muszę się sprężać z moim ażurkiem, bo mój czas na dzierganie jest ograniczony, a że ostatnio mogę pozwolić sobie na maksymalnie pół godzinki dziergania dziennie, to czarno widzę moje wyrobienie się na czas 😉

CZYTANIE (vel słuchanie)

Na czytanie nie mam czasu, za to intensywnie słucham audiobooków. W ostatnią niedzielę zafundowałam sobie “Jonathan Strange & Mr. Norrel” autorstwa Susanny Clarke. Długaśna (około 32 godziny słuchania) książka o magii, o której słyszałam wiele pochlebnych rzeczy. Chyba nawet ostatnio BBC zrobiło miniserial na jej podstawie. Miałam nadzieję, że porwie mnie jak “Rivers of London”, ale niestety na razie się tak nie stało. Dobra książka, fajnie się słucha przy bieganiu lub myciu garów, ale póki co nie popadłam w oszałamiający zachwyt 😉

ATERAZ COŚ ZUPEŁNIE INNEGO*

Przeglądałam ostatnio zdjęcia z wakacji z Polsce.Na pożeganie podzielę się z Wami jednym. Zdjęcie z przesłaniem.

Kobiety na traktory! Małe kobiety na małe traktory! 😛

11896234_1466140013692075_8537168745636774798_n

*  “subtelne” nawiązanie do Monty Pythona.  Kto oglądał skecze Latającego Cyrku? 😉

23 thoughts on “Wspólne Czytanie i Dzierganie – Chusty, Magia i Małe Traktory

    • Ja też! Zupełnie nie widzę siebie w skomplikowanych ażurach, choć bardzo podobają mi się takie chusty. Niemniej potrzebuję czegoś, co będę mogła użyć do bluzy czy do zupełnie prostego sweterka, naprędce przyrzuconego 🙂

      Like

  1. Chusta zapowiada się bardzo interesująco, już sobie ściągnęłam wzór, chociaż nie wiem kiedy będę miała na niego czas. Też jestem ostatnio maniaczką audiobooków, bo jednocześnie mogę dziergać, a to kocham najbardziej i praktycznie codziennie dziergam po kilka godzin

    Like

    • Być może kiedyś uda się ją wbić do kolejki 😉 Jest w sumie dość prosta, więc nadaje sie na taki “telewizyjny” wzór, gdyż nie trzeba wiele myśleć.
      Oj tak, audibooki są świetne do tego! Zazdroszczę możliwości dziergania po kilka godzin dziennie 🙂 U mnie jest to ostatnio zaledwie mniej więcej 20 min dziennie 😦

      Like

    • Ostatnio razem z Samcem oglądamy namiętnie Latający Cyrk Monty Pythona, po jednym półgodzinnym programie do kolacji 🙂 Stąd ciągle chodzi mi po głowie i nawet zdanie wkradło się do posta 😉
      Chusty jest już jakieś 25%, więc nawet więcej niż zaczątek 😀

      Like

      • Pytasz u mnie, czy sama rysuję wzory, czy z korzystam z gotowców. Korzystam z gotowców, najczęściej ze stitchingcards.com. Rysować nie potrafię, a i do projektowania wzorów w oparciu o na przykład obrazki z kolorowanek też mnie nie ciągnie. Pod każdym haftem, który pokazuję na blogu jest link do miejsca, w którym go kupiłam. Na tych stronach są dostępne darmowe wzory, więc zachęcam do pobrania i spróbowania.

        Like

    • Mam wielką nadzieję, że będzie przypominać wszystkie te piękne projekty z Ravelry! 🙂 póki co idzie całkiem spawnie, acz powooooli 😉 Dobrze, że sam pattern jest dość prosty i nawet taki noob może ogarnąć! 🙂

      Like

  2. Chlip, chlip… kolejna wspaniała chusta będąca poza moim zasięgiem, bo drutowa… Ale trzymam kciuki, żeby Ci wyszła piękna 😉
    Zdjęcie z traktorkiem – bezcenne 😉

    Like

  3. Pingback: Krok po kroku… || Step by step… |

Leave a Reply

