Przerywnik – nie samym rękodziełem człowiek żyje.

Niedziela wieczór.

Siedzę sobie na łóżku wśród porozrzucanych kartek i usiłuję ogarnąć cudzą publikację, żeby można było przeprowadzić sensowną dyskusję jutro w pracy.

W przypływie melancholii znalazłam balladę, której nie słuchałam od kilku lat.

Żegnaj koncentacjo i skupieniu na robocie! Teraz muszę przesłuchać wszystko zespołu Demons and Wizards. Co ja najlepszego zrobiłam?! Natomiast jutro idę na koncert Ensiferum – folk metalowego zespołu z Finlandii. Mam nadzieję, że wrócę głucha i z rozpuszczonym mózgiem 😉

A żeby nie było, że jedynie podła muzyka w głowie, to pokażę Wam, co szyję obecnie. Tak, tak! Odkurzyłam maszynę do szycia. Nawet strzelam fotki w czasie dłubania, więc może spłodzę jakiś tutorial! Kto zgadnie, co to będzie? 😉

sloooonMiłego nadchodzącego tygodnia, moi mili 🙂

2 thoughts on “Przerywnik – nie samym rękodziełem człowiek żyje.

Leave a Reply

