Rozdawajka z okazji pierwszych urodzin bloga :)

Moi drodzy!

Dziś mija dokładnie rok od opublikowania mojego pierwszego postu! Postanowiłam się podzielić ze światem moją świeżo uszytą torbą (dotychczas bez szwanku wyszła z wielu prań 🙂  ) i tym sposobem zaczęłam moją przygodę z blogowaniem!

Przez ten rok nie tylko wprawiłam się nieco w tworzeniu bloga, ale przede wszystkim zapoznałam się z szyjąco – dziergającą społecznością internetową. Stale znajduję nowe inspiracje i nowe triki, ciągle trafiam na coś nowego  🙂

Z okazji tychże blogowych urodzin mam dla Was malutki prezent 🙂 Otóż chciałabym podarować mały radosny zestawik dla losowo wybranego czytelnika.Tak, tak, domyślacie się już  o co chodzi, coś, to tygryski lubią najbardziej – rozdawajka! 🙂  Dodatkową motywacją do zorganizowania tej zabawy jest fakt, że ostatnio wygrałam rozdawajkę u Pimposhki i zostałam obsypana wspaniałymi prezntami 🙂 To bardzo miłe uczucie i bardzo chciałabym, żeby ktoś inny także go doświadczył 🙂 Nie było łatwo zdecydować się, co powinno wejść w skład nagrody. Część zaglądających tu jest zorientowana na szycie, więc motek włóczki niekoniecznie by ich ucieszył, a dziergający niekoniecznie mieliby co zrobić z kuponem tkaniny. Dlatego postawiłam na opcję papierniczo – kosmetykową, a zatem bezpieczno – babską 😉

rozdawajka-banner_small

Zatem do rzeczy! Oto co wchodzi w skład mini-rozdawajki:

-zestaw trzech kremów do rąk marki The Body Shop (naturalne, fair trade, nietestowane na zwierzakach kosmetyki): truskawka, mango i masło shea. Kremiki mają po 30 ml każdy i są zamkniete w przeuroczych tubkach przypominających profesjonalne farby dla artystów 🙂

– kieszonkowy kalendarz na 2016 rok z Małym Księciem: w języku angielskim, niemieckim i francuskim, więc można poćwiczyć języki 😉 W środku są ilustracje znane nam wszystkim z “Małego Księcia”

DSC_0349_mod_watermarkedDSC_0358_mod_watermarkedDSC_0361_mod_2_watermarkedDSC_0365_mod_watermarked

 

Zasady gry

Aby wziąć udział w losowaniu należy:

  •  zostawić komentarz pod TYM postem wyrażający chęć uczestnictwa
  • zapisy trwają 26.10 – 23.11.2015 (aby zdążyć z wysyłką przed przedświątecznym szaleństwem 😉 ). Wysyłam z Portugalii do dowolnego kraju 🙂
  • byłoby mi bardzo miło, gdybyście polubili mój profil na Facebooku, Blogloving lub zapisali się na listę mailingową (wystarczy kliknąć “Follow via email” na górze strony w prawej kolumnie), ale jak nie chcecie, to nie będę Was ścigać 😉 wystarczy zostawić komentarz pod tym postem i to jedyny wymóg 🙂
  • jeżeli chcecie to oczywiście możecie wstawić na swoje rękodzielnicze blogi banerek do rozdawajki, jeżeli chcecie dać szansę na wygraną swoim czytelnikom, ale nie ma żadnego obowiązku 🙂
  • zamknąć oczy i pomysleć coś miłego 🙂

Bardzo dziękuję Wam, że zaglądacie do mnie i mam nadzieję, że czujecie się tu dobrze 🙂

Do zobaczenia!

12 thoughts on “Rozdawajka z okazji pierwszych urodzin bloga :)

  1. Gratuluję Ci Twojego pierwszego blogowe roku 🙂 mam nadzieję, że jesteś rada i jeszcze bardziej zmotywowana do działania rękodzielnoblogowego 🙂 Rada jestem, iż mogłam Cię blogowo zapoznać 🙂 🙂 🙂

    Like

  2. Od dawna marzę, aby wypróbować te kremy na własnej skórze, więc z największą przyjemnością ustawię się w kolejce po nie 😉

    A na liście mailingowej jesteś już dawno! 😉

    Pozdrawiam i gratuluję rocznicy!

    Like

  3. Eh… Zamykam oczy i widzę siebie piękną, wypoczętą i odprężoną. I zaraz je otwieram, gdy słyszę głośne “Mamaaaaa!” i za chwilę “Małżowinko! Pomocy!”
    To moje marzenie, popływac sobie na chmurce beztroski i poodpoczywać bez wyrzutów sumienia. Zaplanować to i zadbać o siebie! 😉
    Pozdrawiam Black Candy!
    P.S. Noszę się z zamiarem zainwestowania w druty i motek jakiejś szałowej włóczki!

    Like

  4. Pingback: Godzina gratis! Poproszę codziennie. |

  5. Pingback: Puszysta Zbroja i Pratchett || A Fluffy Armour and Pratchett | BLACK CANDY

  6. Pingback: Wyniki urodzinowej rozdawajki i oryginalna “choinka” świąteczna :) :) | BLACK CANDY

Leave a Reply

