Bardzo Powolna Drutowa Polimeraza DNA

Posłusznie melduję, że tworzę,w bardzo powolnym tempie, moje rękawiczki z podwójną helisą DNA. W tym tygodniu wywalczyłam może z dziesięć rządków. Polimeraza Taq, której używam ostatnio najcześciej, syntetyzuje DNA z prędkością 1000 nukleotydów w mniej niż 10 sekund. Dlatego trochę mi głupio, bo ja lecę pewnie z 15 nukleotydów na tydzień 😉 No ale co poradzić? Doktorat sam się nie zrobi. Wyznam Wam w tajemnicy, że dziś wyszłam z labu po 8,5 godzinach i czułam się, jakbym szła na wagary, skoro wychodzę tak wcześnie. Nawet słońce wciąż świeciło i ludzie chodzili po ulicy! Dlatego, że było wciąż jasno, to udało mi się trzasnąć komórką całkiem rozsądnie doświetloną fotę w ramach Wspólnego Dziergania i Czytania z Maknetą 🙂

IMG_20160407_173334 (1)

Co się dzierga, to widać na mojej łapie – mitenka, w dodatku prawie że skończona. Brakuje jej tylko kilka rządków i kciuka. Teraz wystarczy tylko poprawić kciuk jej ukończonej wcześniej bliźniaczce i będzie gotowe 🙂 Niestety żrąca te wełna jak zaraza…  Merynosy, tęsknię za Wami! Nigdy więcej się nie rozstaniemy!

Książkowo – czyta się to, co ostatnio. Daleko nie zabrnęłam, no ale Brandon Sanderson to Brandon Sanderson. Książka pisana typowo jego stylem więc czyta się dobrze. Jak zorientuję się o co chodzi w tym tomiszczu to dam znać, czy dobre 😉 W międzyczasie swłaśnie skoćzyłam słuchać szóstą część Mrocznej Wieży Stephena Kinga “The Song of Susannah” i im więcej słucham, tym bardziej ta seria mnie rozbraja. Pozytywnie :)A teraz sobie kończę “Harry Potter and the Chamber of Secrets” z brytyjskiego Audible, które to czyta Stephen Fry! Rewelacja, gorąco polecam 🙂

Do zobaczenia wkrótce,

Ewa

 

9 thoughts on “Bardzo Powolna Drutowa Polimeraza DNA

  1. Ale Twoje mitenkowe DNA ma mniej zadań (bo tylko ocieplanie i gryzienie jak się okazuje) może sobie pozwolić na powolność. 🙂
    Kolorystycznie wszystko bardzo konweniuje. Pozdrawiam. 🙂

    Like

    • Hehe, prawda, zwłaszcza jak się ma proof-reading activity i można sie cofać i poprawiać błędy, co niestety musiałam wielokrotnie uskuteczniać 😀
      Oj, cały sweter z takimi helisami byłby mocno epicki ❤ czekam! 😀

      Like

Leave a Reply

