Wyszło szydło z worka…

image

Oj, dawno mnie tu nie było… Nawet nie chodzi o to, że nic nie dziergam. Od ostatniego postu udziergały się ze dwie pary skarpet i nawet trochę chusty rozdłubałam. Ale dzisiaj jest środa i w związku z tym postanowiłam chyłkiem dołączyć się do Wspólnego Dziergania i Czytania z Maknetą 🙂

Dzisiaj będzie (uwaga, uwaga!) o… szydełku! Dotychczas mój kontakt z szydełkami ograniczał się do naprawiania upuszczonych z drutu oczek albo robienia provisional cast on. Ale natknęlam się na akcję Ośmiorniczki dla Wcześniaków i cóż… Wydobyłam z wora wszystkie trzy szydełka, które posiadam i całą sobotę spędziłam ogarniając podstawy szydełkowania 😛

image

Zamówiona bawełna na ośmiorniczki już do mnie idzie z Polski, kulka silikonowa do wypychania też. W międzyczasie wykonałam testową ośmiornicę (zdjęcie na górze posta), tak tylko by przyzwyczaić się do wzoru. Jest z wyjątkowo szorstkiej włóczki i ma wypełnienie niewiadomego pochodzenia, więc nie można dać jej dzieciakom do inkubatora. Może jednak uda mi się wypchnąć ją na cele promocji akcji, więc jestem w trakcie transformowania nudnej ośmiorniczki w wykwintnego gentlemena z cylindrem i monoklem 😉

Moje czytanie jest tradycyjnie słuchaniem. Aktualnie przelatuję po raz drugi przez “Harry Potter and the Goblet od Fire” czytane przez Stephena Fry’a 🙂

Poza tym tworzę sobie czekoladową trójkątną chustę na drutach. W tempie iście glacjalnym. W porywach dobijam do dziesięciu rządków tygodniowo 😉 Poki co mam mniej więcej tyle:
image

Ale koniec już tego gadania. Lecę przykleić ośmiornicy przaśny wąs! 😉
Ewa

9 thoughts on “Wyszło szydło z worka…

    • Cieszę się, że Ci się podoba i kolor, i książka 😀 po raz pierwszy czytałam Pottera w dzieciństwie, teraz tylko sobie przypominam 🙂 tylko uwaga na późniejsze części, robią się nieco bardziej drastyczne 😉

      Like

Leave a Reply

