Na drutach #1 || On my needles #1

Wpadłam  tylko wrzucić jakieś szybkie zdjęcie, bo powiewa pustką na tym biednym blogu 😉
Na drutach mam 3 Color Cashmere Shawl. Udane małżeństwo czekoladowego Malabrigo Sock z żółtym i szarym kolorLOVE 🙂 mam nadzieję,że uda mi się skończyć szal w ten weekend.
||
I just came here to fill this empty blog with some crafty content 😉
On my needles – 3 Color Cashmere Shawl. Beautiful combo of chocolate Malabrigo Sock with grey and bright yellow kolorLOVE yarns 🙂 hopefully it will be finished this weekend.

13551849_620540404786959_1977025740_n_medium2

Do tego wciąż powoli tworzę ośmiorniczki dla wcześniaków. Dopiero w tym tygodniu dotarło do mnie szydełko w odpowiednim rozmiarze. W międzyczasie zrobiłam więc metamorfozę mojej testowej ośmiornicy w prawdziwego gentlemana 😉
||
Plus, I’m still making some octopus friends for prematurely born kids. The proper size of the crochet hook came only this week. In the meantime I’ve transformed my test octopus into a proper gentlemen 😉

13385618_639908029500116_1684786888_n_medium2

Do zobaczenia wkrótce! 🙂
||
See you soon! 🙂

Ewa

5 thoughts on “Na drutach #1 || On my needles #1

  1. Śliczne połączenie kolorów. Nie mogę się doczekać, aż pokażesz to udane małżeństwo w całości 😀 A taki gentelman może trafić tylko dla malutkich wcześniaczek 😉

    Like

    • Wielkie dzięki! 🙂
      Niestety Sir nie może traić do żadnego malucha, bo jest z absolutnie nieprzepisowej włóczki i wypełnienia, a co dopiero te wszystkie ostre elementy 😉 ale prawdziwe ośmiornice dla wcześniaków już się robią!

      Like

Leave a Reply

