3 Color Cashmere Shawl

W końcu gotowy! 🙂 oto projekt, przy którym pracowałam jak pracowita pszczółka przez ostatni miesiąc. Uwielbiam ten wzór, uwielbiam włóczkę i uwielbiam produkt końcowy!

Porozmawiajmy przez chwilę o włóczce. Brązowa to Malabrigo Sock. Szara i żółta to kolorLOVE – ręcznie farbowane dzieło właścicielki sklepu magicloop. Totalnie oszalałam na punkcie tej włóczki i mój malutki zbiór powolutku rośnie 🙂

Sam szal jest cudny, leciutki i nieskromnie powiem, że szaleję za tym połączeniem kolorystycznym. To znaczy, teraz szaleję za kolorami, ale muszę Wam przyznać, że w trakcie dziergania miałam mnóstwo wątpliwości co do żółtego koloru. Zazwyczaj nie noszę żółtych rzeczy, bo jestem raczej blada z żółtymi odcieniami w cerze, przez co mam wrażenie,że w żółtych odcieniach wyglądam na trochę chorą. Miałam mały atak zwątpienia, kiedy wyjęłam z paczki żółtą włóczkę. Pamiętam dokładnie, że pomyślałam wtedy, że to najbardziej żółta rzecz, jaką kiedykolwiek widziałam. Drugim wyborem, zamiast żółtego, była zielono-morska włóczka z moich zapasów, ale cieszę się, że wyszłam nieco ze swojej strefy komfortu, bo zielonkawy chyba nie wyglądałby tu tak dobrze 🙂 Koniec końców, patrząc na skończony szal, jestem bardzo zadowolona w kolorów i przełamanie żółci ciemną szarością i ciepłym brązem było strzałem w dziesiątkę i na pewno będę nosić tę chustę do upadłego 🙂

Na pierwszym zdjęciu wyglądam na wysoką, ale to tylko dlatego, że Samiec kazał mi wejść na krzesło do tego ujęcia 😛 w zeszłym tygodniu byłam zmuszona kupić spodnie przeciwdeszczowe (nasz tegoroczny kierunek wakacyjny nie słynie z dobrej pogody), i wszystkie spodnie były tak dlugaśne, że musiałam kupić rozmiar dla… trzynastolatków 😛 cóż, przynamniej były prawie o połowę tańsze niż identyczny model dla dorosłych, więc nie mam co narzekać 😉

A, i jeszcze jedno! Mam małą sugestię “modową” dla dziergających o nieco dłuższych włosach 😉 otóż jeśli macie jakieś wolne drewniane druty pończosznicze, to wiedzcie, że fantastycznie sprawdzają się jako szpilki do włosów 😛 Kiedyś używałam sporo drewnianych drutów, ale teraz są dla mnie byt wolne i przesiadłam się na metalowe. Pewnego razu użyłam dwóch z nieużywanych już Symphony od Knit Pro (coś około 3,5mm) i wpięłam je sobie jako stabilizator rozlatującego się koka, i teraz od kilku miesięcy używam ich w tym celu prawie codziennie 😉 Przykład jest na dzisiejszych zdjęciach 🙂

||

Finally done! 🙂 Here’s the project I’ve been working on monogamously over the past month. I love the pattern, love the yarn, and love the end product!

Let’s talk about yarn for a second. The brown one is Malabrigo Sock. The yellow and grey ons are both kolorLOVE hand dyed in Poland by the owner of the magicloop shop. I am totally fangirling over this yarn. My small stash of it is slowly but steadily growing 🙂

The shawl is gorgeous, and light, and I love the colour combination, but I need to confess something. The bright yellow was added a wild decision and I regretted using it around halfway through knitting it. I usually don’t wear yellows. I am quite pale and my complexion has a bit yellowish tone to it, and for that reason I look sick while wearing yellow. I got a little bit panicked especially when my yellow yarn arrived to me in post. I remember thinking that I’ve never seen anything SOOOO yellow in my entire life. In the end, having the finished shawl in from of my eyes, I am glad I used the yellow instead of the teal I had in my stash. Sometimes it feels good to successfully push your boundaries 🙂

I look very tall on the first picture, don’t I? Well, that’s only because I was commanded to stand on a chair for this take 😛 Last week I have bought some waterproof trousers (our holiday destination is quite rainy) and they were all so long that I had to buy a size for… a 13 years old. There, I said it 😉 On the other hand, kids pants were much cheaper than the same but an adult version, so can’t really complain about my height 😉

Oh, and I have a fashion knitter – specific tip for those of you with longer hair 😉 If you have some spare wooden double pointed needles then you can successfully use them as hair pins to hold your hair bun 😛 I used to use wooden needles a lot at the beginning but now they seem too slow for me and once I stuck two of my old Symphony Knit Pro needles (3.5mm or something like that) to hold my messy hair and… I’m using this ‘hairstyles” pretty much everyday nowadays 😉

image

image

image

Dane techniczne || Technical details:
Wzór || Pattern: 3 Color Cashmere Shawl by Joji Locatelli
Włóczki || Yarns : Malabrigo Sock, Cordovan
kolorLOVE, O rajusiu! Ołówek!
kolorLOVE, Słońcem w twarz
Druty || Needles: 3,75mm Hiya Hiya Sharp

Dzięki za zajrzenie do mnie i do zobaczenia! || Thanks for coming and see you soon!
Ewa

2 thoughts on “3 Color Cashmere Shawl

Leave a Reply

